Weegclubforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Obese 2022

3 plaatsers

Ga naar beneden

Obese 2022 Empty Obese 2022

Bericht van Duffy do jun 02, 2022 10:02 pm

Ik kijk nu even de eerste aflevering van Obese van dit gisteren terug, maar snap echt he-le-maal niks van de begeleiding die de deelneemster (Iris) krijgt!
Kunnen ze haar alsjeblieft ook helpen met haar negatieve beeld van voeding?! Shocked
Help haar met gezonde keuzes maken, en dat een enkele uitglijder echt geen wereldramp is. En dat haar vriendinnen haar ook meer mogen steunen en niet 5 zakken chips en snoep moeten halen als ze samen een weekendje weg gaan. Laat die vriendinnen ook maar aan de komkommers met tzatziki gaan als zij er is, niks mis mee!

Een stukje Mieke K., een snufje Weg met de weegschaal.... het zou haar zoveel meer goed doen dan haar enkel te laten focussen op de kilo's en op sporten.
Zeker in combinatie met haar negatieve zelfbeeld, pijnlijk om te zien hoor. Neutral

Duffy

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 25-05-22

Terug naar boven Ga naar beneden

Obese 2022 Empty Re: Obese 2022

Bericht van Eliza63 vr jun 03, 2022 1:20 pm

Duffy ik volg geen obese helaas .
Eliza63
Eliza63

Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 24-05-22
Woonplaats : veghel

Terug naar boven Ga naar beneden

Obese 2022 Empty Re: Obese 2022

Bericht van dipinip vr jun 03, 2022 8:27 pm

ik heb ook zitten kijken
uiteindelijk kwam het wel goed
voordeel van deze manier is dat ze zelf de keuzes is gaan maken en we hebben natuurlijk altijd met verleidingen om ons heen te maken
dipinip
dipinip
Admin

Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 74
Woonplaats : giessen

https://dini.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Obese 2022 Empty Re: Obese 2022

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum