Weegclubforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

4 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van Crebster wo mei 25, 2022 6:02 am

Woensdag 25 mei 2022,

Goedemorgen allemaal,

Na veel zoeken naar een nieuw forum, ben ik toch zo blij dat ik hier weer mijn ei kwijt kan. Wat een gekke sites met allemaal spookaccounts. Dus niet doen mensen.
Het is hier nog super nieuw en toch bekend, maar hoe leuk is het niet om mee te maken hoe dit een groot succes gaat worden.
Ik zal het ook doorgeven aan mijn vriendinnen van het vorige sprintje van Ellen haar weegclub.

Heerlijk om weer mijn verhaal te kunnen schrijven.

Ik ga bijna op vakantie, dus ik zal de komende tijd niet zoveel kunnen schrijven, maar wilde nu wel alvast beginnen met mijn nieuwe dagboekje.
Het gaat goed met afvallen en ook het vasten van 's avonds tot de lunch. Maar als ik weg ga, dan eet ik wel wat van te voren. Ik ben nogal wagenziek, dus dat moet je niet willen. Sinds kort heb ik de app 7 minuten gedownload en je gelooft het of niet... ik had na 2 x een sessie de volgende dag een spierpijn. Kun je nagaan hoe weinig ik nog doe en dat moet toch anders. Ook op vakantie blijf ik die 7 minuten bewegen. Lekker in mijn hotelkamertje. Het is heel makkelijk en goed te doen. Door mijn rug kan ik niet teveel, dus ben ik begonnen met billen en benen training. Ja ja... het werkt echt. Als ik weer thuis ben van vakantie, zal ik het in de kalender zetten, zodat je elke dag traint. Moet nu nog herstellen van de spierpijn, ben zo stijf nu. Om te gillen, zeg!

Ga ook weer mijn menuutjes neerzetten van de Eetmeter, die helpt mij om goede keuzes te maken. Zo kan ik zien hoeveel ik eet en beweeg etc.

Straks ga ik mijn huisje soppen en vanmiddag naar mijn oude vriendin. Ook daar moet ik afscheid nemen. Gister ook al bij mijn oude moedertje. Het gaat gelukkig weer beter en de antibiotica slaat aan. Door het zuurstof is ze heel helder en ja... ze kon mij weer en ook mijn man. Maar wat moeilijk om mijn lieve moedertje zolang niet te zien. Maar ze begreep het en we moesten lekker gaan genieten. Dus dat gaan we doen. Het is goed zo.

Wens iedereen heel veel succes en laten we ervoor gaan, mensen. Heerlijk schrijven in dit nieuwe forum. Ik ben er zo ontzettend blij mee.

Lieve groet van Crebster.

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Button11

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Weight

Mijn Menu totaal 935 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Munt 1 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
1 kcal

Tussendoor ochtend
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Koffiemelk, halfvol 6 kcal
9 kcal

Lunch
Munt 1 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Skyr vanille 106 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
109 kcal

Tussendoor middag
Thee 0 kcal
Cafe noir 83 kcal
Witte chocolade 232 kcal
315 kcal

Avondeten
Bak en braad vloeibaar 81 kcal
Aardappel 83 kcal
Water 0 kcal
Magere melk 76 kcal
Broccoli 47 kcal
Kipfilet 125 kcal
412 kcal

Tussendoor avond
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Water 0 kcal
Kamillethee 0 kcal
Koffiemelk, halfvol 6 kcal
Munt 1 kcal
AH Jonagold zak 80 kcal
90 kcal


935 kcal Energie
29,8 g Vet
12,3 g Verzadigd vet
64,4 g Eiwit
97,6 g Koolhydraten
10,1 g Vezels
2,5 g Zout
2,02 μg Vitamine B12


Mijn beweging
Fitnessen, algemeen 10 min. 63 kcal
Schoonmaken, huis 120 min. 454 kcal
130 minuten 517 kcal


Laatst aangepast door Crebster op do jan 12, 2023 11:48 am; in totaal 4 keer bewerkt
Crebster
Crebster

Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 62
Woonplaats : Brielle

https://dini.actieforum.com/t48-crebster-s-sprintje-1-van-2023-o

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van Eliza63 wo mei 25, 2022 7:45 am

Goedemorgen crebster .

Fijn dat je moeder weer helderder is geeft toch een fijner gevoel als je op vakantie gaat .
ik hoop ook dat het hier weer gezellig wordt .
ik moet nog wel even wennen aan alles ,maar dat komt .

Wens je alvast en hele fijn vakantie . grtjes
Eliza63
Eliza63

Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 24-05-22
Woonplaats : veghel

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van Crebster wo mei 25, 2022 8:42 am

Hallo Eliza,

Ja, het is idd wennen, maar dat vind ik wel een uitdaging. Ben best handig, maar soms...
Ben met mijn Ticker bezig, best een dingetje zeg, maar ik geloof dat het werkt.
Hoop alleen dat het gewicht automatisch wordt bijgehouden. Ben er mee bezig. Ha ha ha...Wordt vervolgd.
Crebster
Crebster

Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 62
Woonplaats : Brielle

https://dini.actieforum.com/t48-crebster-s-sprintje-1-van-2023-o

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van dipinip wo mei 25, 2022 9:06 am

altijd moeilijk om weg te gaan als er thuis iemand ziek is, dat hadden wij ook met de moeders...veel bellen dan maar

ticker moet je op de ticker factory aanpassen dan gaat hij vanzelf mee
dus je hoeft hem niet steeds opnieuw in te plakken

kan je het menu uit de eetmeter copieren en plakken?
dipinip
dipinip
Admin

Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 74
Woonplaats : giessen

https://dini.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van Crebster wo mei 25, 2022 9:19 am

Hallo Dini,

Ja, mijn lieve moedertje. Valt niet mee en is een mensje van de dag.

Je kunt idd het menu kopiëren, knippen uit je Eetmeter en dan plakken in je dagboek hier.

Ik mag geen BBC code in mijn onderschrift in mijn account maken. Dat leek me handig.
Dan zie je de Ticker altijd als ik wat schrijf of antwoord geef.
Misschien lukt het alleen in mijn dagboek. Ff kijken hoe dat werkt.

Leuk ons contact, ik miste het zo. Heel veel succes hoor. Elke dag zie ik weer wat nieuws.

Kunnen we straks ook ons gewicht wekelijks doorgeven?
Crebster
Crebster

Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 62
Woonplaats : Brielle

https://dini.actieforum.com/t48-crebster-s-sprintje-1-van-2023-o

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van dipinip wo mei 25, 2022 9:42 am

dat gewicht doorgeven kan wel maar niet zoals op de weegclub
misschien is er een functie die ik nog moet ontdekken
anders een apart draadje maken met gewichten

met vriendinnen houd ik een excel bestandje bij...ik zal een voorbeeld inplakken en kijken of we daar iets mee kunnen doen
ik weet niet of er een tabel gemaakt kan worden of een bestand ingevoegd...platte tekst kan wel natuurlijk maar dat ziet er niet uit

 naam ............  Crebster   Dipinipi  Elbee Eliza
25-5-2022 ...... ..........       86,6
1-6-2022 .......
8-6-2022 ......
15-6-2022....
22-6-2022....
29-6-2022
6-7-2022
13-7-2022
20-7-2022
27-7-2022
3-8-2022
10-8-2022
17-8-2022
24-8-2022
31-8-2022
7-9-2022
14-9-2022
21-9-2022
dipinip
dipinip
Admin

Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 74
Woonplaats : giessen

https://dini.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van tzonnetje wo mei 25, 2022 11:17 am

Hoi Crebster,

Alles goed? Bedankt voor je berichtje!
Zal ook een nieuw boekje starten.
Vandaag komt een vriendin een paar uurtjes. Zal eens kijken of ik vanavond tijd heb.

Groetjes tzonnetje Very Happy

tzonnetje

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 25-05-22
Woonplaats : Hilversum

Crebster vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van Crebster wo mei 25, 2022 4:53 pm

Hallo Zonnetje,

Fijn dat je er weer bij bent, het Zonnetje in huis. Doe het op je gemakje en eerst maar het gezellig maken met je vriendin.

Fijne avond nog.
Crebster
Crebster

Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 62
Woonplaats : Brielle

https://dini.actieforum.com/t48-crebster-s-sprintje-1-van-2023-o

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van Crebster wo mei 25, 2022 5:00 pm

Was het helemaal vergeten, maar Feyenoord kan kampioen worden, ha ha ha... Ben zo benieuwd.

Fijne avond allemaal, we gaan het weer beleven. Het zou toch wat zijn dat die Rotterdammers winnen.  Smile  Smile  Smile


Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Vi_liv10
Crebster
Crebster

Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 62
Woonplaats : Brielle

https://dini.actieforum.com/t48-crebster-s-sprintje-1-van-2023-o

dipinip vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van dipinip wo mei 25, 2022 5:02 pm

bounce Basketball cheers
ik ben voor Ajax maar vanavond voor de Rotterdammers hoor
dipinip
dipinip
Admin

Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 74
Woonplaats : giessen

https://dini.actieforum.com

Crebster vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van Crebster wo mei 25, 2022 7:32 pm

Tuurlijk, je blijft toch voor een Nederlandse club. Ik vind Ajax ook super goed en ADO als Hagenees. Maar Feyenoord heeft het zo goed gedaan en toffe trainer.

Veel plezier vanavond.
Crebster
Crebster

Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 62
Woonplaats : Brielle

https://dini.actieforum.com/t48-crebster-s-sprintje-1-van-2023-o

dipinip vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van Crebster do mei 26, 2022 7:02 am

Donderdag 26 mei 2022,

Goedemorgen allemaal,

Wat een avond zeg, Feyenoord tweede geworden. De jongens hebben hard gewerkt en een mooi seizoen achter de rug. Nu dit ook weer achter de rug is, kunnen we verder met waar we gebleven zijn.

Vandaag ga ik mijn bed verschonen en zo langzamerhand eens kijken wat we gaan meenemen op vakantie, het is bijna zover. Heb al een kratje met spullen staan, we nemen altijd zo weinig mee. 1 koffer en handbagage, ha ha ha... en dan nog zit de grote koffer niet vol.
Zaterdag gaan we de uitdaging aan op Schiphol. Vanmiddag even naar mijn stiefzoon, afscheid nemen en persoonlijk feliciteren met het behalen van zijn certificaat. Zo knap die jongen, wat kan ie leren zeg. We nemen een appeltaartje met slagroom mee en eten patat, dat is een ritueel als we naar hem toe gaan. Hoef ik lekker niet te koken en morgen ook niet. Dan heb ik nog een prakkie in de vriezer en is alles op. Echo in de koelkast en vriezer  Very Happy

Tja en verder rustig aan. Ik merk dat spanningen heel erg op mijn rug gaan zitten en daar moet ik goed mee zien om te gaan. Ook het idee dat ik bij Schiphol uren moet staan in de rij en dan daarna je reis vervolgen. Nu ben ik gek op uitdagingen, hoor, maar we gaan het beleven.

Verder gaat het nog steeds goed met mijn gewicht en eet/snoep niet al teveel. Gister bij mijn oude vriendin geweest en ook daar afscheid genomen. Lekker een paar stukjes chocolade genomen en twee café noirtjes met thee. Geen ijs met slagroom en chocoladesaus deze keer, want dan wordt het te gek. Dat vond ze niet leuk, maar ja.. het is mijn lichaam, toch?

Nou lieve mensen, ik ga weer wat doen. Voorlopig ben ik er tot morgen, maar op vakantie ben ik er niet zoveel, kijk soms even hier, maar verder knijp ik er tussenuit tot midden juni.

Wens iedereen een fijne dag toe en geniet van alle mooie dingen.

Menu totaal 962 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Munt 1 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
1 kcal

Tussendoor ochtend
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Koffiemelk, halfvol 6 kcal
9 kcal

Lunch
Munt 1 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Skyr vanille 106 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
109 kcal

Tussendoor middag
Koffiemelk, halfvol 11 kcal
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Appelpunt 225 kcal
Slagroom, spuitbus 31 kcal
270 kcal

Avondeten
Water 0 kcal
Patat 393 kcal
Mayonaise 122 kcal
Pindasaus 49 kcal
564 kcal

Tussendoor avond
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Water 0 kcal
Kamillethee 0 kcal
Koffiemelk, halfvol 6 kcal
Munt 1 kcal
10 kcal


962 kcal Energie
47,1 g Vet
12,8 g Verzadigd vet
30 g Eiwit
100,5 g Koolhydraten
8,3 g Vezels
1,57 g Zout
0,84 μg Vitamine B12
Crebster
Crebster

Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 62
Woonplaats : Brielle

https://dini.actieforum.com/t48-crebster-s-sprintje-1-van-2023-o

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Donderdag 26 mei 2022

Bericht van Crebster do mei 26, 2022 7:06 am

Goedemorgen allemaal,

Wat een avond zeg, Feyenoord tweede geworden. De jongens hebben hard gewerkt en een mooi seizoen achter de rug. Nu dit ook weer achter de rug is, kunnen we verder met waar we gebleven zijn.

Vandaag ga ik mijn bed verschonen en zo langzamerhand eens kijken wat we gaan meenemen op vakantie, het is bijna zover. Heb al een kratje met spullen staan, we nemen altijd zo weinig mee. 1 koffer en handbagage, ha ha ha... en dan nog zit de grote koffer niet vol.
Zaterdag gaan we de uitdaging aan op Schiphol. Vanmiddag even naar mijn stiefzoon, afscheid nemen en persoonlijk feliciteren met het behalen van zijn certificaat. Zo knap die jongen, wat kan ie leren zeg. We nemen een appeltaartje met slagroom mee en eten patat, dat is een ritueel als we naar hem toe gaan. Hoef ik lekker niet te koken en morgen ook niet. Dan heb ik nog een prakkie in de vriezer en is alles op. Echo in de koelkast en vriezer  Very Happy

Tja en verder rustig aan. Ik merk dat spanningen heel erg op mijn rug gaan zitten en daar moet ik goed mee zien om te gaan. Ook het idee dat ik bij Schiphol uren moet staan in de rij en dan daarna je reis vervolgen. Nu ben ik gek op uitdagingen, hoor, maar we gaan het beleven.

Verder gaat het nog steeds goed met mijn gewicht en eet/snoep niet al teveel. Gister bij mijn oude vriendin geweest en ook daar afscheid genomen. Lekker een paar stukjes chocolade genomen en twee café noirtjes met thee. Geen ijs met slagroom en chocoladesaus deze keer, want dan wordt het te gek. Dat vond ze niet leuk, maar ja.. het is mijn lichaam, toch?

Nou lieve mensen, ik ga weer wat doen. Voorlopig ben ik er tot morgen, maar op vakantie ben ik er niet zoveel, kijk soms even hier, maar verder knijp ik er tussenuit tot midden juni.

Wens iedereen een fijne dag toe en geniet van alle mooie dingen.

Menu totaal 923 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Munt 1 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
1 kcal

Tussendoor ochtend
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Koffiemelk, halfvol 6 kcal
9 kcal

Lunch
Munt 1 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Skyr vanille 106 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
109 kcal

Tussendoor middag
Koffiemelk, halfvol 11 kcal
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Appelpunt 225 kcal
Slagroom, spuitbus 31 kcal
270 kcal

Avondeten
Water 0 kcal
Macaroni, volkoren 168 kcal
Honig Mix voor spaghettisaus bolognese 95 kcal
Roerbakgroenten, Italiaans 15 kcal
Magere melk 76 kcal
Mager rundergehakt 172 kcal
526 kcal

Tussendoor avond
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Water 0 kcal
Kamillethee 0 kcal
Koffiemelk, halfvol 6 kcal
Munt 1 kcal
10 kcal


962 kcal Energie
47,1 g Vet
12,8 g Verzadigd vet
30 g Eiwit
100,5 g Koolhydraten
8,3 g Vezels
1,57 g Zout
0,84 μg Vitamine B12


Laatst aangepast door Crebster op do mei 26, 2022 10:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
Crebster
Crebster

Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 62
Woonplaats : Brielle

https://dini.actieforum.com/t48-crebster-s-sprintje-1-van-2023-o

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van Eliza63 do mei 26, 2022 7:36 am

Crebster ik ben echt een ochtendmens ,daarom slaap ik vaak rond 23:00 uur .
ik duim dat je niet heel lang in de rij moet staan bij schiphol .
Spanningvoor de vakantie is echt iets voor ons vrouwen.
Mijn man maakt zich nooit druk . Ik ga pas over ruim 3 weken maar nu kijk ik al wat er mee moet . Badlakens worden nog fris gewassen en medicatie moet op tijd besteld worden en ga zo maar door .
Fijne vakantie en als je op je plek bent ,neem een wijntje en denk dan aan ons en proost op de nieuwe club forum .
Grtjes
Eliza63
Eliza63

Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 24-05-22
Woonplaats : veghel

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van Crebster do mei 26, 2022 7:44 am

Het is een hele onderneming dat op vakantie gaan de laatste tijd, maar we gaan super verzorgd. Dus als ik eenmaal ter plekke ben, dan is het alleen maar genieten en proost ik op jullie allemaal. Lief berichtje van je. xxx
Crebster
Crebster

Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 62
Woonplaats : Brielle

https://dini.actieforum.com/t48-crebster-s-sprintje-1-van-2023-o

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van dipinip do mei 26, 2022 9:25 am

knap om met friet en appeltaart onder de 1000,kcal te blijven Very Happy
schiphol...nou veel sterkte hoor...pffft wat een gekkenhuis de laatste tijd....niet normaal
maar wel fijn idee om lekker weg te gaan
dipinip
dipinip
Admin

Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 74
Woonplaats : giessen

https://dini.actieforum.com

Crebster vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van Crebster do mei 26, 2022 10:58 am

Hallo Dini,

Nou... de plannen zijn veranderd. Het kind ligt met een 'kingsize hangover' in zijn nest. Razz
We blijven dus lekker thuis en dat is maar goed ook. Heb alweer veel te veel gedaan vanmorgen en moet nu ff stoppen. Omdat we dus niet weg hoeven is dat voor mij beter hoor, maar ik had nog graag ff die jongen persoonlijk dag willen zeggen en feliciteren. Nu moeten we zelf de appeltaart opeten, ha ha ha... Vandaag ook maar geen frietjes. Dat kunnen we nog de hele vakantie eten. Vandaag dus een opgebakken macaroni prak, zo giga lekker en makkelijk.
Ohhh heb er zo een zin in. Maar mocht het echt druk zijn op Schiphol, dan mocht ik een rolstoel lenen. Dus er wordt goed voor me gezorgd.

Bedankt voor de lieve wensen, ik ben nog niet weg.
Crebster
Crebster

Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 62
Woonplaats : Brielle

https://dini.actieforum.com/t48-crebster-s-sprintje-1-van-2023-o

dipinip vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Crebsters weeghistorie 2022

Bericht van Crebster do mei 26, 2022 7:33 pm

Lieve allemaal,

Voor nu hou ik het even voor gezien en zien jullie mij pas midden juni.  
Wens iedereen heel veel gezondheid, kracht, succes, geduld en heel veel plezier met dit leuke forum.

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Animaathandje


Laatst aangepast door Crebster op zo jun 19, 2022 6:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Crebster
Crebster

Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 62
Woonplaats : Brielle

https://dini.actieforum.com/t48-crebster-s-sprintje-1-van-2023-o

dipinip vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van Eliza63 do mei 26, 2022 7:52 pm

Fijne vakantie en tot 4 juli dan zijn we weer samen hier .
Eliza63
Eliza63

Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 24-05-22
Woonplaats : veghel

Crebster vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van Eliza63 di jun 14, 2022 8:20 am

Goedemorgen Crebster nog een dag of 8 en je bent weer thuis .
ik hoop dat je vakantie goed is verlopen en dat je samen een fijn tijd hebt gehad .
ik ben 19 juni weg op vakantie wel met de auto want vliegen nee niet mijn ding ,
ik zie je weer ergens rond 5 juli hier .

Geniet straks van het thuiskomen en succes met de was Smile

grtjes Eliza
Eliza63
Eliza63

Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 24-05-22
Woonplaats : veghel

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van Crebster do jun 16, 2022 7:42 am

Donderdag 16 juni 2022,

Goedemorgen lieve allemaal,

Ben weer terug van vakantie en wat was het heerlijk, zeg! Lekker in de zon liggen bakken, heerlijk gegeten en gedronken. Ben heel veel aangekomen, maar heb er beslist geen spijt van hoor. Het was zo goed dat resort in Didim Turkije.
Alleen wat een reis, ik was me toch bekaf zeg toen ik weer thuis was. Je moet er wel wat voor over hebben, want dan heb je wat, maar het was echt een zalige vakantie.

Nu weer aan de bak. Ben ook weer begonnen in dit dagboekje, totdat het hier is opgeheven. Hoop het niet, want wat een historie hier.

Vandaag noteer ik weer alles wat ik eet, dus tja... we gaan er weer voor.

Wens iedereen een hele fijne dag toe en wat een zon, die hebben we meegenomen naar Nederland.

Lieve groet van Crebster.

Menu totaal 836 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Koffie, cafeïnevrij 2 kcal
Koffiemelk, halfvol 6 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
Pindakaas, 100% pinda's 92 kcal
170 kcal

Tussendoor ochtend
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Koffiemelk, halfvol 6 kcal
9 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Kruidvat Pure Whey Banana 69 kcal
155 kcal

Tussendoor middag
Koffiemelk, halfvol 6 kcal
Koffie, cafeïnevrij 2 kcal
Kalkoenfilet, vleeswaar 25 kcal
Kipkerriesalade 43 kcal
76 kcal

Avondeten
Bak en braad vloeibaar 81 kcal
Aardappel 83 kcal
Water 0 kcal
Magere melk 76 kcal
Bloemkool 55 kcal
Kipfilet 125 kcal
420 kcal
Tussendoor avond
Koffie, cafeïnevrij 2 kcal
Water 0 kcal
Kamillethee 0 kcal
Koffiemelk, halfvol 6 kcal
8 kcal

836 kcal Energie
29,3 g Vet
6,1 g Verzadigd vet
77,2 g Eiwit
61,7 g Koolhydraten
9,9 g Vezels
3,31 g Zout
4,09 μg Vitamine B12
Crebster
Crebster

Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 62
Woonplaats : Brielle

https://dini.actieforum.com/t48-crebster-s-sprintje-1-van-2023-o

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van Eliza63 do jun 16, 2022 7:59 am

Goedemorgen .

Fijn dat je weer veilig thuis bent gekomen .
moe worden van de reis zal ook wel komen doordat we ouder worden .
en vandaag zal je vast boodschappen moeten halen en de was weg werken .
wij zijn zoetjes aan alles aan het klaar leggen,voordeel je kan meer meenemen met de autovakantie . Morgenavond uiteten doe we altijd als de vakantie begint.

Geniet van de mooie zonnig dagen en succes om de vakantie kilo.s? of onsjes? weg te werken . grtjes

Eliza63
Eliza63

Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 24-05-22
Woonplaats : veghel

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van dipinip do jun 16, 2022 8:51 am

welkom thuis
klinkt als een fijne vakantie maar wel eentje waar je lekker alles eet en drinkt...gaat er wel weer af het meeste is vocht
dipinip
dipinip
Admin

Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 74
Woonplaats : giessen

https://dini.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van Crebster za jun 18, 2022 1:02 pm

Hallo lieve Dini en Eliza,

Gezellig dat jullie me weer schrijven.

Ja het was enorm gezellig en super lekker. Er is nu weer wat vanaf, dus het gaat weer de goede kant op.

Kom gauw weer in de boekjes lezen, maar nu heb ik het zo druk. Moet rustig aan doen, anders ben ik weer de pineut met die rug, vandaar. Normaal ben ik binnen een dag klaar. Maar vanmorgen pas gestreken, de wasmand is nu leeg, gelukkig. Het was niet veel. Ben alweer toe aan vakantie, ha ha ha...

Eliza, jij ook een hele fijne vakantie en lekker genieten. Hoppa, de remmen los. Daarna gaan we met z'n allen er tegenaan.

Maar... ook naar de kinderen en kleinkinderen geweest. Dat was ook alweer twee jaar geleden. Zo gezellig, wat worden de kleinkinderen groot en achterkleinkinderen. Kreeg allemaal fimpjes en foto's. Ben een gezegend mens.
Crebster
Crebster

Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 62
Woonplaats : Brielle

https://dini.actieforum.com/t48-crebster-s-sprintje-1-van-2023-o

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Zaterdag 18 juni 2022

Bericht van Crebster za jun 18, 2022 1:27 pm

Hallo allemaal,

Ja hoor, mijn ticker doet het met de bccode... nu kan ik hem vanuit mijn dagboek bewerken, wel zo makkelijk.

Eergister een nieuwe huistelefoon omgeruild, die was in een half jaar alweer kapot. Totaal geen signaal. Lag aan de huistelefoon. KPN opgebeld en die heeft alles gereset.

Gister is de nieuwe telefoon voor mijn man binnen gekomen en ik krijg zijn oude telefoon. Die is zo mooi nog. Ben er blij mee. Hele dag zitten pielen ermee, maar ze zijn weer tip top in orde. Mooi cadeautje voor zijn Vaderdag. Dus... afdeling telefoon is nu ook weer up to date.

Gisteravond naar de kleinkinderen geweest en straks naar de bbq van mijn stiefzoon voor Vaderdag. Zo lief dat ie dat doet. Moest wel mijn eigen gemaakte eiersalade maken, die vinden ze zo lekker en nu met gefruite uitjes erin, jammie jammie...

Heb vandaag veel gedaan en tot nu toe niet teveel gegeten, maar wat het vanmiddag gaat doen? We gaan lekker fietsen. We hebben dan deze week toch alweer 92 km gefietst. Ik voel me er niet echt goed bij, omdat ik zoveel bent aangekomen. Dus... werk aan de winkel.

Zal weer netjes mijn menuutjes neerzetten.

Wens iedereen een fijn weekend  cheers

Menu niet compleet i.v.m.  de BBQ ...341 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
Pindakaas, 100% pinda's 92 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
164 kcal

Tussendoor ochtend
Koffie, cafeïnevrij 2 kcal
Koffiemelk, halfvol 6 kcal
8 kcal

Lunch
Kruidvat Pure Whey Banana 69 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
155 kcal

Tussendoor middag
Koffie, cafeïnevrij 2 kcal
Koffiemelk, halfvol 6 kcal
8 kcal

Avondeten
Water 0 kcal
Tussendoor avond
Water 0 kcal
Kamillethee 0 kcal
Koffiemelk, halfvol 6 kcal
Koffie, cafeïnevrij 2 kcal
8 kcal


Laatst aangepast door Crebster op zo jun 19, 2022 6:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Crebster
Crebster

Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 62
Woonplaats : Brielle

https://dini.actieforum.com/t48-crebster-s-sprintje-1-van-2023-o

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven. Empty Re: Crebster's dagboek 2022:Fit en slank maar vooral stabiel blijven.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum