Weegclubforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Crebster' s Sprintje 1 van 2023: Op naar de 65 kilo!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Crebster' s Sprintje 1 van 2023:   Op naar de 65 kilo!   Empty Crebster' s Sprintje 1 van 2023: Op naar de 65 kilo!

Bericht van Crebster do jan 12, 2023 12:36 pm

Het begin is er! Wil voor de vakantie op mijn streefgewicht zitten.
Heb gelijk een mooi ticker erbij, zie je me al liggen straks zo slank op het strand? Zeer toepasselijke ticker.


Laatst aangepast door Crebster op di maa 07, 2023 2:23 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Crebster
Crebster

Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 62
Woonplaats : Brielle

https://dini.actieforum.com/t48-crebster-s-sprintje-1-van-2023-o

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster' s Sprintje 1 van 2023:   Op naar de 65 kilo!   Empty 71,8 kg

Bericht van Crebster za jan 14, 2023 3:10 pm

Goedemiddag lieve mensen,

Tweede week, maar ik ben niet zo tevreden. Manlief nam elke keer koffiebroodjes van de Lidl mee, zo lief. Maar ik
bereik daar niet mijn streefgewicht mee. Ook volkoren spaghetti gegeten met carbonarasaus, spekjes en kipfilet.
Veel verse paprika en uiten erin, maar teveel opgeschept. Het was zo lekker. Heb nog een maaltijd ervan. Die zit
veilig in de vriezer voorlopig. Volgende maand is die prak weer aan de beurt, nu ff niet.

Morgen naar een verjaardag toe. We hebben samen al gezegd geen gebak, want we eten het echt niet. Het is ons
jongste kleinkind en wordt alweer 10 jaar. Het is mijn bonuskleinkind.
We gaan fietsend er naar toe, dat is ongeveer 40 km. heen en weer. Heb net een nieuw zadel erop, dus kijken of ik geen zadelpijn
krijg. Ben zo gevoelig voor dat soort dingen. Had ooit een zadel die ze gingen aanmeten. Hoop geld, nou...
het bloed liep uit mijn doos. Echt heel vervelend. Maar goed...

Nieuwe week, ik laat deze week ook het fruit en de havermout staan. Dat deed ik in de middag shake, maar dat is
toch nog te veel koolhydraten. Kijken wat het resultaat volgende week is. Hoop ook meer te bewegen.
Dat gaat de laatste dagen niet zo lekker. Dus ik mag nog niet klagen met die 2 onsjes eraf. Het is eraf!

Iedereen een fijne week gewenst en ga ervoor. Het is voor je gezondheid!
Crebster
Crebster

Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 62
Woonplaats : Brielle

https://dini.actieforum.com/t48-crebster-s-sprintje-1-van-2023-o

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster' s Sprintje 1 van 2023:   Op naar de 65 kilo!   Empty 71,6 kg

Bericht van Crebster zo jan 22, 2023 11:11 am

Goedemorgen dagboek,

Derde week is iets beter gegaan met het nee zeggen tegen lekkere dingen, maar ik vind het resultaat bedroevend.
Heb ook niet al teveel bewogen, door de rug. Gelukkig ben ik vrijdagmiddag lekker naar de
fysio geweest en ik sta weer in het lood. Ben er erg blij mee. Nu maar hopen dat het
zo blijft, dat wil nog wel eens variëren.

Heb mezelf beloofd om nu echt wat meer te gaan bewegen.

Of wandelen... of naar onze fitnesszaal hier... of lekker fietsen.  Ik ga er weer voor!
Crebster
Crebster

Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 62
Woonplaats : Brielle

https://dini.actieforum.com/t48-crebster-s-sprintje-1-van-2023-o

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster' s Sprintje 1 van 2023:   Op naar de 65 kilo!   Empty 72,4 kg Nu echt weer aan de slag.

Bericht van Crebster di maa 07, 2023 2:26 pm

Hallo lieve mensen,

Toch nog even schrijven hoor. Het is de laatste weken bar en boos. Veel te veel de teugels laten vieren.
Dus hoogste tijd om er weer wat van te maken.
Ben weer met Dieet Pro begonnen en niets meer tussendoor eten. Manlief doet mee en dat is
heel fijn. Samen ben je toch sterker en die luxe heb ik ook en maak er liefdevol gebruik van.
Gistermiddag lekker 20 k gefietst naar Hellevoetsluis. Het was koud, maar toch... lekker ff eruit geweest.

Dus... we gaan er weer voor. Al een halve kilo eraf sinds vanmorgen. Ben super blij.

Wie dit ook leest.... kop op en geef nooit op, mooi slank worden.
Crebster
Crebster

Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 62
Woonplaats : Brielle

https://dini.actieforum.com/t48-crebster-s-sprintje-1-van-2023-o

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster' s Sprintje 1 van 2023:   Op naar de 65 kilo!   Empty Re: Crebster' s Sprintje 1 van 2023: Op naar de 65 kilo!

Bericht van dipinip za apr 01, 2023 4:45 pm

Ik kom nog even langs om je succes te wensen, ik kijk hier niet zo vaak
dipinip
dipinip
Admin

Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 23-05-22
Leeftijd : 74
Woonplaats : giessen

https://dini.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Crebster' s Sprintje 1 van 2023:   Op naar de 65 kilo!   Empty Re: Crebster' s Sprintje 1 van 2023: Op naar de 65 kilo!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum